عضویت اژانس های املاک

[vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_column_text el_class=”ui message https://sooleh.net/wp-content/uploads/2019/12/sooleh12-4.jpg-info”]

مزایای عضویت در سایت سوله

  1. تنها وب‌سایت های تخصصی و فعال در کشور ، که فعالیت آن محدود به فضای مجازی نبوده و دارای شعبه‌های مستقر در شهرک های صنعتی است.که  هرگونه بازدید از کارخانجات موجود را توسط کارشناسان در این شعبات امکان پذیر می‌نماید.
  2. تیم حرفه ای متشکل از  مدیریت IT ، تیم تولید محتوا و همکاری با چندین وب سایت خبری مطرح در کشور در وب سایت گروه املاک سوله.
  3. ثبت فایل در این وب سایت بدون محدودیت بوده و نکته مهم اینکه توسط تیم حرفه ای آنالیز و ویرایش میگردد.
  4. وب سایت گروه توسط سرور های حرفه ای با امنیت بالا کنترل شده و هرگز با ارور یا مشکلات دسترسی مواجه نمیگردد.
  5. این وبسایت شامل اطلاعات کارخانه داران و سرمایه گذاران بالایی بوده که همه روزه بیش از ۴۰% کاربران مراجعه مجدد داشته و از املاک جدید ثبت شده بازدید می‌کنند. ضمنا در کنار کاربران این وبسایت، بانک اطلاعاتی کارخانه دارای برخوردار میباشد که در گردش معاملاتی بوده و تعداد این بانک بالغ بر ۱۰۰ هزار کابر میباشد.
  6. سایت هایی همچنین دیوار –شیپور-آی هوم-ایستگاه-ایران تجارت-نیازروز و…..سایت های عمومی بوده و مسلما از لحاظ تعداد فایل های ثبت شده و صحت اطلاعات ضعیف بوده و قابل شناسایی نیستند. اما وب سایت گروه املاک سوله تنها وب سایت تخصصی با بیش از ۶۰ کارشناس زبده در استانهای تهران – قم- ساوه-البرز- قزوین می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر شرایط همکاری با گروه املاک سوله را مطالعه کنید.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″]

[/vc_column][/vc_row]

مقایسه آگهی ها

مقایسه