شهرک صنعتی اشتهارد کجاست؟

شهرک صنعتی اشتهارد کجاست؟

شهرک صنعتی اشتهارد در فاصله بسیار کمی از استان های البرز و تهران واقع شده است. در سال ۱۳۷۲ عملیات اجرایی این شهرک به مدت یک سال در زمینی به مساحت ۱۶۵۰ هکتار و در زمینی بیش از ۱۱۰۰ هکتار راه اندازی شد. زمین شهرک صنعتی اشتهارد بیش از ۷۶۸.۳ هکتار می باشد که تا هم اکنون تمامی این زمین واگذار شده است و هیچ هکتاری بدون کاربری باقی نمانده است. به دلیل موقعیت شهرک صنعتی اشتهارد و قرار گیری در شعاع بیش از ۱۲۰ کیلومتری از استان تهران و همچنین بهره وری از شرایط معافیت مالیاتی ( در صورتی که واجد شرایط باشند) مکانی مناسب برای صنعتگران، سرمایه گذاران وکار آفرینان می باشد.
مطابق آخرین آمار به دست آمده شهرک صنعتی اشتهارد شامل ۱۸۴۵ واحد فعال و ۱۲۲۷۵ نفر مشغول به کار هستند.
در صورتی که می خواهید از شهرک صنعتی اشتهارد اطلاعات بیشتری کسب کنید با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.
مسیر های دسترسی به شهرک صنعتی اشتهارد
آدرس: استان البرز ، شهرستان اشتهارد، شهرک صنعتی اشتهارد
تلفن تماس برای صدور مجوز، دریافت زمین، طراحی و ساخت کارخانجات:
– ۰۹۱۲۳۰۵۴۷۹۷
تلفن تماس برای صدور مجوز تاسیس، پروانه بهره برداری:
۰۲۱۶۶۶۶۱۳۲۹
شماره تماس برای مشاوره و مدیریت تخصصی، کارشناسی و نظارت بر خرید و فروش واحد های صنعتی:
۰۹۱۲۳۰۵۴۷۹۷
ویژگی های سکونت در شهرک صنعتی اشتهارد
ویژگی های شهرک صنعتی اشتهارد سبب شده این منطقه برای تاسیس کارخانجات جدید، تولید انواع کالا ها و سرمایه گذاری های عظیم و سود آور انتخاب مناسبی باشد.
در این بخش به چند نمونه از مهمترین ویژگی های شهرک صنعتی اشتهارد اشاره خواهیم کرد:
*بهرمندی از امکانات زیر ساختی کامل مانند: آب – برق – گاز – و . . .
*قیمت مناسب و موجود بودن کارخانجات برای واگذاری
*قیمت بسیار مناسب زمین
*معافیت مالیاتی حقوق گمرکی مطابق مصوبه ۹/۱/۱۳۹۹ هیئت دولت
*وجود نیروی انسانی و تکنسین های ماهر
*دسترسی آسان به راه های اصلی کشور و راه های مواصلاتی مثل کمربندی جدید آبیک – چرمشهر
موقعیت جغرافیایی شهرک صنعتی اشتهارد
شهرک صنعتی اشتهارد در انتها الیه غرب استان تهران و در ۷۰ کیلومتری جنوب غربی شهرستان کرج در جاده کرج – بوئین زهرا و مرز سیاسی – جغرافیایی شهر بوئین زهرا در استان قزوین قرار دارد. شهرک صنعتی اشتهارد ۵ کیلومتر پس از شهر اشتهارد به سمت بوئین زهرا واقع شده است. عرض جغرافیایی ۳۵ درجه و ۴۲ دقیقه و ۱۸ ثانیه شمالی و ارتفاع متوسط ۱۲۰۰ متر از سطح دریا مشخص شده است.
برند های معروف در شهرک صنعتی اشتهارد
شرکت های مختلفی در شهرک صنعتی اشتهارد در حال فعالیت هستند و روزانه به تعداد این شرکت ها و برند های معروف اضافه می شود. از جمله برند های معروف که در این شهرک صنعتی حضور دارند را در ادامه برای شما نام خواهیم برد:
*شرکت داروگر
*شرکت ارکیدآرا الوان
*شرکت آرمان اکسیر سلامت
*شرکت صنایع شیمیایی فرتاک لوتوس
*شرکت ریس نخ
*شرکت موتور سیکلت تلاش
*شرکت کاشی و سرامیک زاگرس
*شرکت همگان کار صنعت
*شرکت شیشه ایمنی به نور
*شرکت پلیمر پوشش افرا
*شرکت مهندسین مشاور نوین گستر الموت
*شرکت والا قطعه
*شرکت پدیده شیمی پایدار
*شرکت پلاستیک کار
چه صنایعی مجاز به فعالیت در شهرک صنعتی اشتهارد هستند؟
واحد های صنعتی متنوعی در این شهرک صنعتی فعال هستند و یکی از مهم ترین ویژگی این منطقه به حساب می آید که شرایط مناسبی برای اشتغال و کار آفرینی در هر زمینه ای برای متخصصین کارجو آماده کرده است. تا به امروز حدود ۲۰۰۰ واحد تولیدی موفق به کسب پروانه از شرکت شهرک های صنعتی شده اند و فعالیت خود را در این شهرک صنعتی شروع کرده اند. به صورت کلی واحد های فعال در این شهرک صنعتی به شرح زیر می باشد:
*صنایع سلولزی
*صنایع شیمیایی
*صنایع فلزی
*صنایع نساجی و پوشاک
*صنایع برق و الکترونیک
صنایع غذایی و آشامیدنی
*صنایع کانی و غیر فلزی و . . .
محیط زیست در شهرک صنعتی
یکی از مهم ترین و اصلی ترین هدف گذاری های شرکت های واقع در شهرک صنعتی اشتهارد توجه بسیار زیاد به محیط زیست با هدف پیشرفت پایدار می باشد. به همین خاطر شهرک صنعتی اشتهارد متعهد است به پیگیری مسئله های محیط زیستی و اجرای طرح دفع فاضلاب می باشد. به علاوه بر ساخت شبکه جمع آوری فاضلاب، در این شهرک روزانه قرار داد هایی برای تصفیه خانه ۳۰۰۰ متر مکعب منعقد می شود. از سمتی تا به امروز ۴۸۹۰۰۰ نهال در این شهرک کاشته شده است. مطابق آخرین آمار به دست آمده وضعیت پروژه های زیست محیطی در شهرک صنعتی اشتهارد به صورت زیر است:
*اجرا و طراحی تصفیه خانه فاضلاب صورت گرفته است.
*تصفیه خانه به تازگی بهره برداری شده است.
محل دفن پسمانده های جامد ( مطالعات انجام شده و مکان یابی و امکان سنجی در دست اجرا)
وضعیت واحد های فعال در شهرک صنعتی اشتهارد
فعالیت و اشتغال واحد ها مورخ ۱/۷/۸۸ در شهرک صنعتی اشتهارد به تعداد کل قرارداد ها ۱۹۵۹ و ۶۸۹ واحد در حال فعالیت هستند که ۱۴۳۷۵ نفر هم اکنون شاغل هستند در بهره برداری کامل ۴۸۰۰۰ می باشد.
ساختمان های خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد
مراکز خدماتی که برای این منطقه در نظر گرفته شده است به شرح زیر می باشد:
*مسجد
*بازارچه
*آتش نشانی
*درمانگاه
*باسکول
*مرکز خدمات و…
تاسیسات زیر ساختی شهرک صنعتی
تامین برق: برق لازم برای کل شهرک صنعتی ۱۵۰ مگا وات می باشد که از این میزان تا به حال ۶۰ مگا وات آن تامین شده است. همچنین پست ۲۰/۶۳ با ظرفیت تکمیلی ۶۰ مگاوات در حال نصب می باشد.
تامین آب: ۸ حلقه چاه موجود در شهرک صنعتی اشتهارد، مقدار آبدهی ۱۰۸ لیتر بر ثانیه و مقدار آبدهی آن مورد نیاز مطابق استاندارد ۳۸۰ لیتر در ثانیه می باشد.
تصفیه خانه: در شهرک صنعتی اشتهارد ۳ مدول با ظرفیت تکمیلی ۹۳۶۰ متر مکعب شبانه روزی در حال بهره برداری است.
تامین گاز: شبکه گاز رسانی این منطقه ۳۸ متر مکعب در ثانیه به طول شبکه ۶۳ کیلومتر انجام می شود.
ایستگاه شهرک صنعتی اشتهارد نیز به ظرفیت ۱۴۰/۰۰۰ متر مکعب در ساعت در حال اجرا می باشد.
تلفن: مرکز ۵۴۰۰ شماره ای در شهرک صنعتی اشتهارد در حال بهره برداری است. علاوه بر آن خط ارتباطی بین شهرک و منطقه اشتهارد فیبر نوری شده است.
تامین خطوط تلفن همراه و اینترنت: دارای آنت اختصاصی و خطوط پر سرعت می باشد.
باسکول: شهرک صنعتی اشتهارد شامل باسکول ۶۰ تنی نیمه الکترونیک است.
منطقه های نزدیک به شهرک صنعتی اشتهارد
مناطق نزدیک به شهرک صنعتی اشتهارد به صورت زیر است: شهر اشتهارد، مراد تپه، صحت آباد، فتح آباد، یوسف آباد، کاظم آباد، پلنگ آباد، ولی آباد، ایپک و . . . همه این منطقه ها در دایره ای به مسافت ۵ الی ۲۰ کیلومتری این شهرک صنعتی قرار گرفته است.
جمع بندی
شما در این مقاله خواندید که شهرک صنعتی اشتهارد ۵ کیلومتر پس از شهر اشتهارد به سمت بوئین زهرا و در شعاع بیش از ۱۲۰ کیلومتر از شهر تهران واقع شده است. صنایع فلزی صنایع کانی غیر فلزی، صنایع برق و الکترونیک، صنایع غذایی و آشامیدنی، صنایع نساجی و پوسات، صنایع شیمیایی، صنایع سلولزی جزء مهم ترین واحد های صنعتی فعال و مجاز در این شهرک صنعتی به حساب می آیند. این صنایع فعال مهمترین نقش را در پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور و منطقه داشته است. همچنین برای خرید کارخانه و یا تاسیس واحد های صنعتی در شهرک صنعتی اشتهارد نیز نیاز به گذراندن مرحله های قانونی گوناگونی دارید.
امیدواریم این مقاله برای شما عزیزان مفید بوده باشد.

شعبه اشتهارد املاک صنعتی سوله

شهرک صنعتی اشتهارد به دلیل نزدیکی به پایتخت و همچنین قرار گرفتن در شعاع بالای ۱۲۰ کیلومتری از تهران، فضای مناسبی را برای سرمایه گزاری در بخش صنعت فراهم کرده است.برای کسانی که فاصله طولانی بین کرج تا تهران را تحمل نمی‌کنند شهرک صنعتی اشتهارد بسیار مناسب است چرا که مناطق بسیاری را تحت پوشش قرار می‌دهد.

شعبه اشتهارد کدام مناطق و شهرک‌های صنعتی را تحت پوشش خود قرار می‌دهند ؟

شعبه ۶ اشتهارد، مناطق و شهرک هایی از جمله : شهرک صنعتی اشتهارد _ شهرک صنعتی هشتگرد _ شهرک صنعتی بهارستان _ شهرک صنعتی لیا _ شهرک صنعتی ماهدشت _ شهرک صنعتی صفادشت _ شهرک صنعتی سیمین دشت و … را با جدیدترین موارد آگهی های اجاره و خرید و فروش کارخانجات در اختیار شما متقاضیان گرامی می گذارد .

برای مشاهده جدیدترین آگهی های ثبت شده در اشتهارد میتوانید از این صفحه اقدام کنید.

 شعبه ۶ گروه املاک سوله در کدام بخش از اشتهارد قرار دارد؟

شعبه اشتهارد گروه املاک صنعتی سوله ،شعبه خود را واقع در محدوده محمدشهر کرج حومه همایون ویلا افتتاح نموده است

راه های دسترسی به این گروه :

گروه املاک صنعتی سوله می تواند بهترین مشاوره ملکی در زمینه خرید و فروش املاک صنعتی را انجام دهد به همین منظور برای خرید انبار ، کارخانه و یا سالن موردنظر می توانید به سایت املاک سوله به نشانی ( sule.ir ) ویا( soole.net ) مراجعه فرمایید.
که در آن آگهی های خرید و فروش ، رهن و اجاره انواع املاک صنعتی مانند سوله ، کارگاه ، انبار ، کارگاه و یا کارخانه را منتشر کرده و توسط هزاران نفر در سراسر کشور دیده می شود .

۵/۵ - (۱ امتیاز)

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه