فرصت استثنایی برای مشاورین املاک صنعتی در کشور !!!

مدیر قرارداد گروه املاک صنعتی سوله

فرصت استثنایی برای مشاورین املاک صنعتی در کشور !!!

گروه املاک صنعتی سوله بعنوان مرجع معاملات کارخانجات در کشور این امکان را برای عزیزانی که بصورت موردی و یا بصورت انفرادی در بخش خرید فروش و اجاره املاک صنعتی در کشور فعالیت مینمایند این امکان جدید را ایجاد نموده تا شما در این مرحله طرفین موجر و مستاجر یا خریدار و فروشنده را که در اختیار دارید با مدیریت شعبه ای که ملک در آن منطقه واقع گردیده هماهنگ نموده و شرایط عقد قرارداد را با ایشان هماهنگ نموده سپس جلسه قرارداد تشکیل گشته و با همراهی مدیریت مجموعه نسبت به تنظیم قرارداد اقدام می گردد.بدیهی است که موارد فنی و حقوقی توسط مدیران مجرب لحاظ می گردد تا در آینده مشکلی ایجاد نگردد. کلیه مراحل تنظیم قرارداد و اخذ کد رهگیری و اخذ حق الزحمه قرارداد با مدیران گروه و مشاور مربوطه بوده تا با کیفیت بالایی صورت پذیرد.

در انتهای کار و با دریافت حق الزحمه شما صاحب ۸۰ درصد از مبلغ ورودی بوده و گروه تنها ۲۰ درصد از مبلغ کل دریافت می نماید این در صورتیست که حق الزحمه طی شده مشاور باشد. در صورتیکه مدیران گروه املاک توافق مبلغ بیشتر و حق الزحمه بیشتر باشند مبلغ مازاد با مشاور مربوطه توافقی تقسیم خواهد گردید.

این فرصت برای همه افراد در جامعه ایجاد شده است . هر شخصی در هر شغلی میتواند یک قرارداد کامل و جامع خرید فروش یا اجاره املاک صنعتی را تجربه نماید آن هم با کمترین هزینه و همراه داشتن کارشناسان حقوقی و مدیران قرارداد گروه املاک صنعتی سوله در کنار خود به یک درآمد عالی دست پیدا کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با مدیریت گروه سوله میتوانید تماس داشته باشید ۰۹۱۲۳۰۵۴۷۹۷

۵/۵ - (۱ امتیاز)

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه