اجاره انبار عمومی در غرب و جنوب تهران

فروش واحد صنعتی در بروجرد

اجاره انبار عمومی در غرب و جنوب تهران

انبار عمومی به انبار های اطلاقی می شود که در اختیار شرکت ها یا اشخاص بوده که در آن قطعه بندیشده به قطعات کوچکتر جهت کالاهای تجاری یا تولیدی که مدیریت آن با شرکت های انبار دار می باشدو از لحظه ورود به مجموعه انبار های عمومی تا خروج کالا از مجموعه مسیولیت آن کاملاً با مدیریت این مجموعه بوده و متعهد به تحویل سالم کالای انبار شده می باشند .

 

برای مشاهده آگهی اجاره انبار در تهران کلیک کنید.

اجاره انبار عمومی در غرب و جنوب تهران
اجاره انبار عمومی در غرب و جنوب تهران

قیمت اجاره انبار در کلیه مناطق تهران چقدر است

قیمت اجاره در انبار های عمومی به چند عامل بستگی دارد که میتواند در قیمت اجاره انبار چه در تهران و کرج و جاده مخصوص و جاده قدیم تاثیر گذار باشد . از آن جمله می توان به ارایه خدمات حمل و نقل برای ارسال کالا ، خدمات بسته بندی کالا داخل انبار می باشد که در قیمتتمام شده اجاره بها تاثیر دارد که معمولا اجاره این انبار ها بدون دریافتخدمات یادشده  متری ۵۰ هزار تومان می باشد .

 

قیمت اجاره انبار در کلیه مناطق تهران چقدر است
قیمت اجاره انبار در کلیه مناطق تهران چقدر است

جاده قدیم کرج – جاده کرج – جاده مخصوص کرج –

مدت زمان اجاره این انبار ها چند روز است

مدت زمان نگهداری کالا در انبار های عمومی بسته به مدت زمان مورد احتیاج مالک کالا می باشد و بنا به نیاز می تواند ازیک هفته تا سال قرارداد تنظیم شده و در موعد مقرر نسبت به تخلیه محل توسط مالک کالا انجام پذیرد.

انواع انبار های عمومی قابل ارایه کدامند

انواع انبار در این مجموعه ها می باشد مانند انبار کالای عادی که نیاز به پوشش ندارند مانند کاشی و سرامیک انبار هاییکه نیاز به سالن های هانگارد داردند مانند محصولات لاستیک ، انبار هایی که نیاز به سوله محفوظ و در بسته دارند غالب کالاهایتولیدی و بازرگانی شامل می شود . انبار محصولات خشک و بالای صفر مانندآجیل و خشکبار ، انبار های محصولات لبنی و بستنی و … که نیاز به انبار های با سردخانه های زیر صفر دارند که تنوع این

انبار ها بابت ارایه خدمات بهتر در مجموعهانبار های عمومی می باشد . مبلغ اجاره را شامل می شوند .

 

انواع انبار های عمومی قابل ارایه کدامند
انواع انبار های عمومی قابل ارایه کدامند

این انبار ها در کجای تهران واقع شده اند

انبار های عمومی معمولا در خارج از شهر تهران می باشند به دلیل تردد کامیون ها و کامیونت ها و سهولت در دسترسیدر ۳ طرف تهران این انبار ها واقع شده اند که جنوب تهران منطقه شور آباد و کهریزک بالاترین تراکم انبار کالا را دارند ،در غرب تهران محدوده جاده قدیم کرج تا بزرگراه آزادگان و در شرق تهران در خیابان دماوند و احسانی تراکم انبارهای عمومی باشد.

گروه املاک صنعتی سوله مرجع اجاره انبار در تهران

نحوه دسترسی به انبار های عمومی تهران نرخ نامه و قیمت اجاره سوله و سالن آدرس و اطلاعات انبارهای خصوصی و عمومی در تهران و کرج از طریق کارشناسان گروه املاک صنعتی سوله که در حومه شهر تهران دارای۱۰ شعبه فعال می باشد . امکان پذیرمی باشد شما می توانید با تماس با دفتر مرکزی گروه املاک سوله با شماره تلفن ۶۶۶۶۱۳۲۹-۰۲۱ از نحوه اجاره و قیمت این انبار ها آگاه شوید .

۵/۵ - (۳ امتیاز)

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه