شهرک صنعتی شمس آباد کجاست؟

شهرک صنعتی شمس آباد کجاست؟ شهرک صنعتی شمس آباد یکی از معروف ترین شهرک های صنعتی در استان تهران می باشد که صنعت های گوناگونی در آن مشغول به فعالیت هستند و افراد زیادی در این شرکت ها مشغول به کار می باشند.

شهرک صنعتی شمس آباد در سال ۱۳۷۲ با مساحت بیش از سه هزار هکتاردر ۴۵ کیلومتری اتوبان تهران – قم بنیان گذاری شد همچنین این شهرک یکی از بزرگترین شهرک های صنعتی ایران و خاور میانه می باشد. در حال حاضر تمامی زمین های صنعتی آن با ۲۳۰۰ قرار داد بسته شده واگذار شده است. در حال حاضر واحد های صنعتی فعال در این شهرک بیش از ۱۴۰۰ واحد می باشد.

شهرک صنعتی شمس آباد چه امکاناتی دارد؟

یکی از بهترین مکان ها برای شروع و راه اندازی خط تولید صنایع گوناگون بی شک شهرک صنعتی شمس آباد استان تهران می باشد.

۱.شهرک صنعتی شمس آباد از تعداد زیادی کارخانه تشکیل شده که تمامی این شرکت ها مجهز هستند، به همین دلیل امکان اجاره و یا خرید سوله در این شهرک وجود خواهد داشت.

۲.به دلیل سرمایه گذاری های زیادی طی سال های اخیر از سمت دولت و دیگر ارگان های بزگ کشور انجام شده است؛ کلیه انرژی های ضروری مانند آب، برق، گاز در شهرک صنعتی شمس آباد به طور کامل فراهم می باشد.

۳.یکی دیگر از مهمترین ویژگی این شهرک صنعتی که سبب شده میزان اجاره و استفاده از این محل افزایش پیدا کند، سوله های صنعتی ساخته شده و زمین هایی که برای شرکت ها در نظر گرفته شده است، مساحت بسیار بزرگی دارند. بنا بر این برای تولید در اندازه بزرگ بسیار مناسب می باشند.

۴.از طرف دیگر بها اجاره و استفاده از امکانات شهرک صنعتی شمس آباد بسیار مناسب می باشد. به دلیل استقبال زیاد صنعتگران برای اجاره سوله و داشتن فعالیت در این شهرک صنعتی بزرگ، باید مراحل قانونی خاصی را پشت سر بگذارید.

آدرس و شماره تماس شهرک صنعتی شمس آباد

آدرس: کیلومتر ۴۰ اتوبان تهران – قم

موقعیت مکانی : کیلومتر ۴۰ اتوبان تهران – قم در همسایگی شهر حسن آباد، در فاصله ۵ کیلومتری از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) و فاصله ۸ کیلومتری از اولین ایستگاه راه آهن تهران بزرگ می باشد.

شماره تلفن: ۰۲۱.۵۶۲۲۷۶۷۶

اطلاعات مکان و مشخصات شهرک صنعتی شمس آباد

مساحت این شهرک صنعتی شمس آباد ۲۸۹۱ هکتار می باشد که در تاریخ ۰۹/۰۴/۱۳۶۹ تاسیس شد. در حال حاضر مطابق آخرین آمار در این شهرک صنعتی حدود ۳۲۴۷۹ نفر مشغول به کار می باشند.

 

راه های دسترسی به شهرک صنعتی شمس آباد استان تهران

برای دسترسی به شهرک صنعتی شمس آباد دو راه وجود دارد.

*اولین مسیر مرتبط به اتوبان تهران- قم می باشد که در واقع بعد از فرودگاه امام خمینی (ره)؛ دومین خروجی به طرف شهرک صنعتی شمس آباد استان تهران خواهد بود.

*دومین مسیر از سمت جاده قدیم قم پس از شهر حسن آباد می باشد. پس از این منطقه شما به آسانی می توانید به این شهرک صنعتی بزرگ دسترسی کامل داشته باشید.

*سومین راه برای افرادی هست که می خواهند از شهر های اطراف به این شهرک صنعتی بزرگ برسند می توانند به ایستگاه مترو در منطقه شهر ری و شاهد، مراجعه نمایید. در ایستگاه خط شهر ری، تاکسی هایی قرار دارند که به آسانی شما عزیزان را به شهرک صنعتی شمس آباد می رسانند.

شهرک صنعتی شمس آباد چقدر فاصله با شهر تهران دارد؟

شهرک صنعتی شمس آباد حدودا فاصله کمی به شهر تهران دارد. اگر شما عزیزان به صورت عادی و با تاکسی از شهر تهران به طرف شهرک صنعتی شمس آباد حرکت کنید؛ تقریبا ۵۳ کیلومتر باید پشت سر بگذارید که این مسافت برای شما عزیزان حدود ۵۰ دقیقه می باشد. همچنین شهرک صنعتی شمس آباد ایستگاه های مربوط به خود را دارد که پرسنل و نیروی کار هر روز هفته می توانند در این ایستگاه ها حاضر شوند و به محل کار خود بروند.

خرید سوله و کارخانه در شهرک صنعتی شمس آباد چقدر هزینه بر است؟

یکی دیگر از مهم ترین سوالاتی که برای متقاضیان و کاربران خرید کارخانه و سوله در شهرک صنعتی شمس آباد استان تهران به وجود می آید، این است که هزینه این شوله ها وکارخانه ها و ملک و املاک صنعتی در این شهرک چقدر است. البته جواز هر کارخانه و سوله در قیمت آن بسیار موثر است. و نوع کاربری هر کارخانه ای با کارخانه های دیگر بسیار متفاوت است. شما مشتریان عزیز قبل از خرید باید کلیه عوامل موثر در قیمت را مورد بررسی قرار دهید.

با در نظر گرفتن فعالیتی که در آن کارخانه می خواهید داشته باشید، مساحت سوله و یا کارخانه و البته امکاناتی که در آن موجود می باشد، هزینه برای اجاره و یا خرید این کارخانه به طور کامل متفاوت می باشد. روش خرید کارخانه و بقیه ملک و املاک صنعتی، یا املاک بسار معمولی کمی متفاوت است و مرحله های قانونی زیادی را باید پشت سر بگذارید.

در شهرک صنعتی شمس آباد چه نوع صنایعی فعالیت می کنند؟

شهرک صنعتی شمس آباد واقع در استان تهران در زمینه های گوناگونی از جمله صنایع پلاستیک، فلزی، رنگ، و دیگر زمینه های بسیاری در حال انجام فعالیت هستند. در هر زمانی که تعداد کارخانه ها در شهرک صنعتی شمس آباد متوقف شود، با سرعت بالایی کارخانه ها و سوله ها به فروش می روند و جایگزین فعالیت های جدیدی می شوند. به همین منظور به هیچ عنوان تحت هیچ شرایطی این شهرک صنعتی فعالیت خود را متوقف نمی کند.

به همین منظور این شهرک صنعتی نیرو های فعال و متخصص در هر زمینه ای را جذب و استخدام می کند. صنایع زیاد و مشهوری در شهرک صنعتی شمس آباد مشغول به فعالیت هستند و نیاز زیادی به افراد متخصص و باتجربه بالا در زمینه کاری خود دارند. می توان گفت این شهرک صنعتی در سال های اخیر نقش بسیار زیاد و مهمی در زمینه اشتغال زایی برای افراد جامعه داشته است.

برخی از واحد های بزرگ که در شهرک صنعتی شمس آباد فعال هستند

دکمه صدفی ایران، بلور نوری تازه، کوره های صنعتی ایران، هوا فضای درنا، تجهیزات نفت، کارگلاس، فولاد بست ایرانیان، لاستیک سازی عنایت، صنایع شیر ایران، بهسازین تهران، پویا خودرو، بهار پردیس محمود، فولاد فام، تعاونی سلامت یاران بهار، ونوس شیشه، صنایع غذایی ایوب خاورمیانه، بازرگانی نوآوران میوه خاورمیانه، جهان کریستال، سیلون صنایع پوشاک عالی مقام، نما سازان امروز، پاک برنز، مجموعه سرمایه گذاری عظام، لوح زرین نیکان، نیمه هادی عماد، پیشگامان نسوج و بافت خاورمیانه، بهار پردیس محمود، سان الکترونیک شهیر و …

چه صنایعی در شهرک صنعتی شمس آباد فعالیت می کنند و این شهرک کجاست؟

در این مقاله به صورت کامل در رابطه با شهرک صنعتی شمس آباد صحبت کردیم که کجاست از چه امکاناتی برخوردار است و چه صنایعی را در خود جای داده، چه ویژگی هایی دارد و فاصله حدودی آن تا شهر تهران چقدر می باشد.

راه های دسترسی به این شهرک را نام بردیم و مسیر هایی که می توانید از طریق آن راحت تر و سریع تر به این شهرک برسید. مقدار فعالیت و راه اندازی خط تولید صنعتی در شهرک صنعتی شمس آباد بسیار زیاد است. صنایع ماشین سازی، کانی غیر فلزی، نساجی پوشاک، غذایی و آشامیدنی، برق و الکترونیک، پلاستیک سازی، صنایع رنگ، سولزی چند نمونه از مهمترین صنایع فعال در این شهرک صنعتی می باشد.

گروه املاک صنعتی سوله: با ۱۰ شعبه فعال


دفتر مرکزی: ابتدای جاده قدیم کرج جنب هواپیمایی ساها ۰۲۱۶۶۶۶۱۳۲۹


شعبه جنوب غرب: ورودی شهرک صنعتی پرند جنب بانک تجارت ۰۲۱۵۶۴۱۷۹۲۹


شعبه جنوب شرق: ورودی شهرک صنعتی شمس اباد قم :۰۲۱۵۶۲۲۸۰۰۹


شعبه شرق تهران :ورودی شهرک صنعتی عباس اباد خاوران ۰۲۱۳۶۴۷۰۲۸۹


شعبه استان قم : ورودی بلوار شهرک صنعتی شکوهیه قم ۰۲۵۳۶۶۴۶۱۷۱

شعبه استان البرز ۰۲۶۳۶۳۰۲۵۰۵

شعبه شهرک صنعتی البرز استان قزوین ۰۹۱۲۳۰۴۵۵۴۰

شعبه شهرک صنعتی خاوران ۰۲۱۳۶۴۷۰۲۸۹

شعبه شهرک صنعتی زاویه ۰۹۱۲۵۱۵۸۳۹۱

شعبه جاده مخصوص کرج گرمدره ۶۶۶۶۱۳۲۹


مدیریت گروه املاک صنعتی سوله ۰۹۱۲۳۰۵۴۷۹۷


مشاهد اگهی اجاره در شهرک صنعتی شمس آّباد

 

۴.۳/۵ - (۳ امتیاز)

به بحث وارد شوید

یک دیدگاه در “شهرک صنعتی شمس آباد کجاست؟”

  • محمدعلی فداکار

    اجاره سوله بهداشتی جهت مواد غذائی(فرآوری قهوه)

    پاسخ دادن
    • saeed

      لطفا با این شماره تماس بگیرید ۰۲۱۵۶۲۲۸۰۰۹

      پاسخ دادن
  • عباس ثابت حسینی

    سلام بزرگوار
    برای فروش ملک تجاری صنعتی مقابل شهرک صنعتی شمس اباد چه کار کنم؟

    پاسخ دادن

مقایسه آگهی ها

مقایسه