از شهرک صنعتی اشتهارد بیشتر بدانیم

از شهرک صنعتی اشتهارد بیشتر بدانیم

شهرک صنعتی اشتهارد به دلیل نزدیکی به پایتخت و همچنین قرار گرفتن در شعاع بالای ۱۲۰ کیلومتری از تهران، فضای مناسبی را برای سرمایه گزاری در بخش صنعت فراهم کرده است.برای کسانی که فاصله طولانی بین کرج تا تهران را تحمل نمی‌کنند شهرک صنعتی اشتهارد بسیار مناسب است چرا که مناطق بسیاری را تحت پوشش قرار می‌دهد.

شعبه اشتهارد کدام مناطق و شهرک‌های صنعتی را تحت پوشش خود قرار می‌دهند ؟

شعبه ۶ اشتهارد، مناطق و شهرک هایی از جمله : شهرک صنعتی اشتهارد _ شهرک صنعتی هشتگرد _ شهرک صنعتی بهارستان _ شهرک صنعتی لیا _ شهرک صنعتی ماهدشت _ شهرک صنعتی صفادشت _ شهرک صنعتی سیمین دشت و … را با جدیدترین موارد آگهی های اجاره و خرید و فروش کارخانجات در اختیار شما متقاضیان گرامی می گذارد .

برای مشاهده جدیدترین آگهی های ثبت شده در اشتهارد میتوانید از این صفحه اقدام کنید.

 شعبه ۶ گروه املاک سوله در کدام بخش از اشتهارد قرار دارد؟

شعبه اشتهارد گروه املاک صنعتی سوله ،شعبه خود را واقع در محدوده محمدشهر کرج حومه همایون ویلا افتتاح نموده است

راه های دسترسی به این گروه :

گروه املاک صنعتی سوله می تواند بهترین مشاوره ملکی در زمینه خرید و فروش املاک صنعتی را انجام دهد به همین منظور برای خرید انبار ، کارخانه و یا سالن موردنظر می توانید به سایت املاک سوله به نشانی ( sule.ir ) ویا( soole.net ) مراجعه فرمایید.
که در آن آگهی های خرید و فروش ، رهن و اجاره انواع املاک صنعتی مانند سوله ، کارگاه ، انبار ، کارگاه و یا کارخانه را منتشر کرده و توسط هزاران نفر در سراسر کشور دیده می شود .

معرفی شهرک صنعتی اشتهارد
شهرک صنعتی اشتهارد یکی از بزرگترین شهرک های صنعتی برای راه اندازی واحدهای صنعتی است و به دلیل اینکه در نزدیکی استان تهران و البرز قرار دارد و در شعاع بالای ۱۲۰ کیلومتری از تهران است، شامل معافیت مالیاتی شده است و یک گزینه مناسب برای سرمایه گذاری محسوب می‎شود. فتح آباد، صحت آباد، مرادتپه، یوسف آباد، ولی آباد، کاظم آباد و پلنگ آباد از نزدیکترین آبادی های حومه این شهرک هستند.
شهرک صنعتی اشتهارد با برخورداری از نیروی انسانی متخصص و مجرب و دسترسی آسان به شاهراههای ایران، قیمت پایین زمین و داشتن امکانات زیر بنایی کامل مثل آب، برق، گاز و..به یک مکان ایده آل برای احداث و راه اندازی کارخانجات جدید تبدیل شده است.
وب سایت املاک صنعتی سوله با هدف انتقال آخرین اخبار و تحولات در شهرک صنعتی اشتهارد کرج به مخاطبان خود برای خرید، فروش و اجاره املاک صنعتی یاری می‎رساند. شهرک صنعتی اشتهارد کرج با ۸۴۵ واحد فعال باعث اشتغال ۱۲۲۷۵ نفر شده است.
آدرس شهرک صنعتی اشتهارد
شهرک صنعتی اشتهارد کرج واقع در استان البرز است و در جاده ماهدشت به سمت اشتهارد و ۵ کیلومتر پس از شهر اشتهارد به سمت بویین زهرا است. این شهرک از شهر کرج حدود ۶۵ کیلومتر فاصله دارد. جهت اخذ مشاوره رایگان در خصوص خرید، فروش و اجاره زمین در این شهرک، با املاک صنعتی سوله تماس بگیرید.
عملیات اجرایی این شهرک در زمینی به مساحت ۱۶۵۰ هکتار در سال ۷۳-۱۳۷۲ شروع شد و زمین صنعتی آن حدود ۱۱۰۰ هکتار است. جهت آگاهی از لیست کارخانه های شهرک صنعتی اشتهارد کرج در ادامه مطلب با گروه صنعتی سوله همراه باشید.
فرسان لیانفراوری روغن
پترو صنعت
پترو صنعت
مهر فتانه تجارت
شهر ساز شایگان
نظر زاده
آهن پیشگان
تارا ذوب
حسینی
تکتاز ترانس
آریا صبا ایرانیان
الیاف سازان
جهان گستر پرنیان
شرکت ساختمانی اندیشه سازان کهن گل تپه
سپهر زرین ایرانیان
ایساتیس شیمی
پامچال رنگ زرین
نصرتی
سریر حریر
داس
عایق گستر اشتهارد
بهینه کاران
شروین پلاست البرز
ساروج شیمی پارسه
گیتی گستر
پارس هفت
بدریان صنعت
تمام گستر
آسیا نیرو تابلو
درخشش شیمی تابناک البرز
نگین بیشه
ابر قائم بهاران
آوند چوب
آوند چوب آریا
اسکویی
آریا شیمی رایکا
مهباد
محرمی
ابزار مهر
راهان شیمی
مانا شیمی
صالح دارو
سحر شیمی
پلاستو گستر
پاک پلیمر
کیمیاگران فرایند البرز
کیاپرشیا شیمی
پارس کیمیای طاهر
همگن شیمی
پارس کار اندیش
ایده پردازان
هامان ساخت
هگمتان نخ پدرام
شار کروز همکاران
فلات گستران
انوشا پرشیا
رمضانی
مینو درمان
بهینه گستر فراتاب
دنیز کفش
پدیده شیمی جم
پارس زانوس
پرتو زرین
ایلیا صنعت
منعان کیمیا
پیشرو سبز
حیات دارو
نامی
چهره سازان موژان
رایان پژوه
نوآور آرش
هستی آریا شیمی
اکسیر راز سینا
خاوراطلس
پرند گستر
بسپار ماد
نوین پاک بهداشت
کرج پلیمر سولار
آوا انوش
آبنوس
پلاستیک البرز
نهاوندی
عمرانی
مگا صنعت
شبکه اطلسی
ذوالفقاری
ایلدار
ستاره درین رضوان
سارا دارو
هدیه سبز
آذر دنیز
بیتا گل پردیس
سریر حدید
کیمیا گر آریان اسانس
توشه راه زندگی
صنایع غذایی کوروش
پاد الوان پاک (ماشین الوان)
بی ای تی پارس دخانیات BAT
پارس فولاد جم سما(دانیلی)
رنگسازی نیپون ایرانیان
ایان شیمی
شبکه بادران گستران
سایپا یدک
تک فریم

معرفی گروه صنعتی سوله
گروه املاک صنعتی سوله با داشتن سالها سابقه درخشان، متخصص در زمینه معاملات املاک صنعتی است و با ارائه بهترین خدمات، توانسته همواره رضایت مخاطبان را جلب نماید. آژانس صنعتی سوله با برخورداری از اطلاعات کافی و تسلط کامل روی مناطق صنعتی، قادر است برای انجام معاملات صنعتی مانند فروش، خرید، اجاره و رهن انواع کارگاه های صنعتی و کارخانه ها، سالن های تولید و انبارها، بهترین مشاوره ها را به خریداران و فروشندگان محترم ارائه ‎کند.
وب سایت آژانس صنعتی سوله با داشتن کارشناسان متبحر و متخصص، افتخار آن را دارد که با ارائه دقیق ترین اطلاعات در رابطه با معاملات ملکی خیال شما را از هر بابت آسوده کند. تلاش وب سایت املاک صنعتی سوله این است که امور معاملاتی را بدون نیاز به مراجعه حضوری شما انجام دهد و کلیه مراحل معاملات صنعتی را به بهترین نحو ممکن پیش ببرد.
لازم به ذکر است مجموعه املاک صنعتی سوله در کشور ترکیه و شهر استانبول نیز دارای شعبه است و توانسته پل ارتباطی مناسبی را برای انجام معاملات میان کشورهای ایران و ترکیه برقرار کند.
گروه صنعتی سوله ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره ها در خصوص معاملات املاک صنعتی است. با سپردن تمام مراحل معاملات صنعتی خود به گروه سوله بهترین و مطمئن ترین معامله را تجربه کنید.


 

۵/۵ - (۱ امتیاز)

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه