درباره شهرک صنعتی پرند

فروش کارخانه بسته بندی در شهر سیاهکل استان گیلان

درباره شهرک صنعتی پرند بیشتر بدانید
شهرک صنعتی پرند یکی از شهرک های صنعتی تازه تاسیس است که طبق اصول و ضوابط خاصی طراحی شده است. زمین هایی که در این شهرک آماده شده اند به قطعات مختلف تفکیک شده اند و به سرمایه گذاران صنعتی که پروانه مجاز دارند، ارائه می‌‎شود. در این نوشتار که توسط آژانس صنعتی سوله گردآوری شده است، قصد داریم به معرفی شهرک صنعتی پرند، روش ها و راه های دسترسی به شهرک و امکانات و مزیت های آن بپردازیم.

شهرک صنعتی پرند کجاست؟

این شهرک با مساحت ۳۵۸ هکتار در جنوب غرب تهران واقع شده است. شهرک پرند یکی از شهرک های فعال ایران است و اصناف مختلفی در آن مستقر هستند که از میان آنها می‎توان موارد زیر را نام برد :
صنایع فلزی
صنایع چوب
خودروسازی
شرکت های خدماتی
قطعه سازی برق و الکترونیک
اگر قصد سرمایه گذاری در این شهرک را دارید، بهتر است بدانید سرمایه گذاری در شهرک پرند آینده روشنی خواهد داشت. شهر پرند از سه فاز تشکیل شده است که قرار است به ۴ فاز گسترش پیدا کند. املاک شخصی ساز و دارای سند در فازهای یک تا ۳ قرار دارند و شعبه املاک سوله نیز در این شهرک قرار دارند. شهر تهران تا شهر پرند ۳۵ کیلومتر فاصله دارد و تهران تا شهرک صنعتی پرند، ۴۵ کیلومتر فاصله دارد. بنابراین می‎توان گفت شهرک صنعتی پرند تا شهر پرند حدودا” ۱۰ کیلومتر فاصله دارد.
راه های دسترسی به شهرک صنعتی پرند
این شهرک تازه تاسیس در ۱۰ کیلومتری بعد از شهر رباط کریم و در باند جنوبی جاده و کیلومتر ۲۳ اتوبان تهران-ساوه قرار دارد. بزرگراه تهران-ساوه یکی از راه های دسترسی به شهرک صنعتی پرند است.
از دیگر راه های دسترسی به این شهرک می‎توان موارد زیر را نام برد :
دسترسی توسط مترو : متروی شهر پرند در حال راه اندازی است و پس از احداث مترو، این امکان فراهم می‎شود که از پرند به تهران و بالعکس، با استفاه از مترو رفت و آمد کرد.
راه آهن : راه آهن تهران جنوب یکی دیگر از راه های دسترسی شهر پرند به تهران است.
دسترسی بزرگراهی : از مهم ترین و اصلی ترین راه های دسترسی به شهر پرند دو بزرگراه تهران-ساوه و تهران-قم هستند.

لیست شرکت های شهرک صنعتی پرند

بهناب سازان
شهاب تسمه آسیا رضاوند
عاج سا ایرانیان
صنایع رایانه فراسو
ایران بوستر
پارس کنز
تک پاییزان
شرکت نینا ماشین
شرکت صنعت سازان
دنا صنعت آرایه
اسوه سازان نیک
مدرن اندیشه
پاپیروس
تهران فام
ساماندهان نوا اندیش
فردوس کاران امید
هوشمند سازه آروین آرا
نیرو تهویه
سازگار ارقام
قطعه سازان جوشش خودرو
نکات مهم قبل از خرید کارخانه در شهرک پرند
جهت خرید ملک تجاری و کارخانه در شهرک پرند، می‎بایست پیش از اقدام به خرید، نکاتی را مد نظر داشته باشید :
تعیین نوع کاربری ملک تجاری
بررسی شرایط حقوقی ملک از جهت سند، شخص متصرف و منافع آن
آیا ملک تجاری مورد نظر از شهرداری مجوز کاربری دریافت کرده است یا خیر؟
کسب استعلام های ضروری مثل استعلام از بیمه تامین اجتماعی و یا اداره امور مالیاتی

دریافت کد رهگیری از دفاتر املاک

به طور کلی هنگام خرید کارخانه در شهرک صنعتی پرند، باید پیش از اینکه قولنامه یا مبایعه نامه تنظیم کنید، با مراجعه به دفتر هیئت مدیره شهرک از تمامی موارد مرتبط با ملک مورد نظر آگاهی به دست آورید.
پیش از خرید یا فروش ملک صنعتی یا کارخانه پیشنهاد می‎کنیم با گروه املاک صنعتی سوله تماس بگیرید و از کارشناسان مجرب و متخصص مشاوره دریافت کنید تا بتوانید با خیال آسوده معامله ای سودآور و مناسب را تجربه کنید.
قیمت کارخانه در شهرک صنعتی پرند
جهت خرید و فروش کارخانه، کارگاه، انبار، سوله یا زمین در شهرک صنعتی پرند می‎توانید به معاملات املاک صنعتی سوله، معتبرترین دفتر معاملات املاک صنعتی مراجعه کنید و یا از طریق وب سایت آژانس سوله، قیمت را استعلام کرده و پس از بررسی آگهی های خرید و فروش و مشاوره با کارشناسان آژانس سوله از قیمت ها مطلع شوید.

شهرک صنعتی پرند چه مزیت هایی دارد؟

به طور کلی احداث شهرک های صنعتی از جمله شهرک پرند جهت توسعه صنعتی کشور در خارج از شهرها است تا از تاثیرات منفی بار صنعتی روی ساکنین شهرها جلوگیری شود و آلایندگی و میزان ترافیک نیز کاهش یابد.
فاصله شهرک های صنعتی از شهر اصلی حداقل ۲۰ کیلومتر است و امکان رفت و آمد کارکنان از شهر اصلی به راحتی امکان پذیر است.
این شهرک قطب صنعتی تولید قطعات مختلف خودرو و خدمات فناوری اطلاعات است. همچنین در مجاورت فرودگاه امام خمینی قرار دارد و به شهر جدید پرند نیز نزدیک است. تمامی این ویژگی ها چشم انداز روشنی را برای سرمایه گذاران به ارمغان می‎آورد.

انجام بهترین معاملات املاک صنعتی توسط آژانس سوله

آژانس معاملات املاک صنعتی سوله با برخورداری از تجربه فراوان در زمینه خرید، فروش، رهن و اجاره انواع زمین، ملک تجاری، انبار، سوله و … تلاش بر آن دارد تا در جهت جلب رضایت مخاطبان، بهترین خدمات را ارائه دهد و از آغاز معامله تا انتهای آن همراه شما باشد و معامله ای سودآور و مناسب را برای شما رقم بزند. اگر شما هم قصد معامله یک ملک صنعتی را دارید، می‎توانید انجام معاملات خود را به گروه سوله بسپارید و یک معامله آسان و مطمئن را تجربه کنید. اگر در جستجوی ملک مناسب جهت راه اندازی کسب و کار خود هستید، می‎توانید با بازدید از وب سایت آژانس سوله و بررسی آگهی های خرید و فروش املاک در شهرک صنعتی پرند و کسب اطلاعات دقیق از مشاوران ما، ملک مورد نظر خود را انتخاب کنید و صفر تا صد انجام معامله را به ما بسپارید. گروه سوله قادر است با ارائه خدمات عالی و مشاوره های لازم به شما در جهت پیشبرد اهدافتان یاری رساند. مجموعه سوله در کشور ترکیه و شهر استانبول نیز دارای شعبه است و یکی از مطرح ترین و برجسته ترین آژانس های معاملات املاک صنعتی در سطح کشور است و همواره با ارائه بهترین خدمات، توانسته جایگاه خود را در بازار معاملات املاک صنعتی حفظ کند.

درباره شهرک صنعتی پرند

ادرس  شهرک صنعتی پرند در ۴۵ کیلومتری جنوب تهران و در جاده ساوه بعد از رباط کریم و در مجاورت شهر پرند واقع شده زمان ایجاد این شهرک در سال ۱۳۸۱ شمسی بوده و باهدف تمرکز برخی صنایع صورت پذیرفت این شهرک در زمینه صنایع فلزی ، برق و الکترونیک ، مواد غذایی و قطعه سازی فعال بوده و صنایع و شرکت های معتبری از جمله فراسو در آن فعالیت دارند مسیرهای دسترسی به این شهرک از طریق جاده قدیم ساوه و اتوبان ساوه می باشد.

شهرک صنعتی پرند -خرید فروش رهن اجاره انبار سالن سوله کارگاه کارخانه
شهرک صنعتی پرند

قیمت زمین در شهرک صنعتی پرند چند است ؟

قیمت زمین در شهرک صنعتی پرند در ۳ فاز موجود متفاوت بوده و از متری ۲۲۰ هزار تومان تا ۴۵۰ هزار تومان متغیر می باشد و قیمت زمین در فاز ۲ گرانتر از فاز های دیگر می باشد .- نحوه خرید و فروش کارخانه در این شهرک چگونه است ؟

در این شهرک تعداد زیادی کارگاه و کارخانه احداث شده که همگی دارای مجوز های فعالیت مختلفی می باشد . برخی از کارخانجات فعال و برخی غیر فعال می باشند خرید این کارخانجات بدلیل خاص بوده نوع معاملات توسط کارشناسان گروه املاک صنعتی سوله که در ورودی شهرک جنب بانک تجارت مستقر می باشند صورت می پذیرد و با طی مراحل استعلام های مرتبط از ارگان ها و سازمان ها مراحل خرید و انتقال را برای خریدار آسان می نمایند .

قیمت کارخانه و کارگاه در شهرک پرند

قیمت این کارخانجات نیز به چند نکته بستگی دارد از جمله محل وقوع آن به امکاناتی که در آن می باشد و متراژ این کارخانجات که کوچکترین متراژ این کارخانجات با ۱۳۶۰ متر زمین و ۷۰۰ متر سوله بوده که از متری یک میلیون تومان شروع و تا متری ۲ میلیون تومان متغیر می باشد و برای کارشناسی و ارزیابی این کارخانجات نیز گروه املاک صنعتی سوله بصورت کاملاً رایگان در خدمت خریداران و ارزیابی و فروشندگان این شهرک می باشد .

مشاور املاک شهرک صنعتی پرند

بدلیل برخی سوء استفاده افراد نا آگاه و فرصت طلب در هر صنف گاها شاهد ورود در بخش معاملات کارخانجات بوده ایم که جز ضرر رساندن به طرفین هیچ سودی نداشته اند این افراد بدون مجوز و تجربه در این مورد باعث آسیب های سنگینی به طرفین شده اند از این رو می توان گروه املاک صنعتی سوله  را بعنوان مطمین ترین گروه به انتخاب شایسته ای که در سال های ۹۵ و ۹۶ در نمایشگاه بین المللی تهران بوده است برگزید تا با اطمینان خاطر بهترین خرید یا فروش را با همراهی گروه کارشناسان زبده این گروه داشت .

 

از رای شما سپاسگذارم

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه