شهرک صنعتی ایوانکی

شهرک صنعتی ایوانکی

شهرک صنعتی ایوانکی در جاده امام رضا بعد از شریف آباد نرسیده به شهر ایوانکی واقع گردیده است این شهرک از جمله شهرک های صنعتی استان سمنان می باشد و یکی از فعالترین شهرک های صنعتی استان سمنان می باشد و نیروی انسانی این شهرک از شهر ایوانکی تامین می شود. این شهرک بدلیل قرارگرفتن در منطقه خشک غالباً صنایع مرتبط با این آب و هوا در آن در جریان می باشد .

از جمله صنایع فعال در این شهرک به صنایع شیمیایی ، کاشی و سرامیک و مواد غذایی اشاره کرد کلیه ارگان های مرتبط دولتی با این شهرک در استان سمنان مستقر می باشد و برای بهبود شرایط تولید در این شهرک الویت ها و معافیت ها ی خاصی در نظر گرفته شده است.

قیمت اجاره سوله در شهرک صنعتی ایوانکی

قیمت اجاره سوله های صنعتی در شهرک ایوانکی برای مصارف تولید از قرار هر متر ۶ هزارتومان و برای انبار محصولات و کالا حدود متری ۴هزارتومان محاسبه می گردد و مواردی که برای تولید اجاره داده می شود می بایست دارای انشعابات دایر . و صنعتی باشد اما برای اجاره ی حمل انبار نیازی به وجود برخی انشعابات نیست و برای خرید زمین صنعتی در این شهرک حدوداً متری ۹۰ هزار تومان با شرایط شرکت شهرک ها می بایست هزینه کرد

قیمت خرید کارخانه در شهرک صنعتی ایوانکی  برای خرید کارخانه یا کارگاه کامل و با توجه با انشعابات متعلقه حدوداً ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان برای خرید نیاز می باشد

شهرک صنعتی ایوانکی
شهرک صنعتی ایوانکی یکی از شهرک های صنعتی بزرگ و مطرح در ایران است که در استان سمنان و شهرستان گرمسار واقع شده است. این شهرک که دارای مساحت ۱۲۵۰ هکتار است، در زمینی مسطح در اتوبان امام رضا واقع در جاده تهران مشهد است. این شهرک به مراکز خدمات و حمل و نقل نزدیک است و برای کسب و کارهای صنعتی جذابیت زیادی دارد. در شهرک ایوانکی بالغ بر ۱۴۰۰ شرکت در زمینه های مختلف فعالیت دارند. این شهرک صنعتی از امکانات بسیاری همچون ادارات دولتی، بانک، پست، پارکینگ، رستوران و… برخوردار است و وجود این امکانات موجب شده است تا کسب و کارهای فعال در این شهرک بتوانند به آسانی نیازهای خود را برطرف کنند.
آدرس شهرک صنعتی ایوانکی
همانطور که گفته شد، این شهرک در جاده تهران-مشهد بعد از شهر شریف آباد و نرسیده به شهر ایوانکی در اتوبان امام رضا واقع شده است و تا مرکز استان ۱۵۰ کیلومتر و تا نزدیک ترین شهرستان ۸ کیلومتر فاصله دارد.
شهرک صنعتی ایوانکی تا تهران ۵۰ کیلومتر فاصله دارد و در شرایط عادی برای سفر به این شهرک صنعتی حدود ۴۵ دقیقه تا ۱ ساعت زمان صرف می‎شود. شهرک صنعتی ایوانکی تا سمنان ۱۵۰ کیلومتر، تا فرودگاه ۱۶۰ کیلومتر و تا راه آهن ۲۳ کیلومتر فاصله دارد.
شهرک صنعتی خوارزمی، پایتخت و جنت آباد از مکان های نزدیک به شهرک صنعتی ایوانکی هستند. مساحت کل این شهرک ۳۹۷ هکتار، مساحت فاز عملیاتی ۳۲۳/۳۴۸ هکتار و مساحت صنعتی آن ۲۵۵ هکتار است.

لیست کارخانه های شهرک صنعتی ایوانکی

در این بخش قصد داریم به معرفی معروف ترین کارخانه های شهرک صنعتی ایوانکی بپردازیم و تعدادی از واحدهای صنعتی این مجموعه را به شما عزیزان ارائه کنیم. از مطرح ترین کارخانه های شهرک صنعتی ایوانکی میتوان شرکت های زیر را نام برد :
کارخانه تولید یخچال دیپوینت: تولید کننده و ارائه دهنده انواع یخچال های خانگی
شرکت زاگرس چوب سام : تولید و عرضه محصولات چوبی
کارخانه تولیدی صنعتی داتیس: طراحی انواع لوازم آشپزخانه مانند اجاق گاز صفحه‌ای ( توکار)
شرکت فارسیان: تولید کننده انواع چراغ های خطی و انواع لامپ LED ، چراغ های روشنایی نما
کارخانه تولید شکلات شرکت مروارید: تولید کننده انواع شکلات مانند شکلات شیری، شکلات مغز دار و شکلات تلخ
دیگر واحدهای صنعتی فعال در شهرک صنعتی سمنان عبارتند از :
گل آسای سرما
شرکت بهین باز آفرین البرز
نبض آفرین صنعت
شرکت ره آوران دلفین
شرکت فرآورده های غذایی خوش آوران
کارخانه پرسکاری عابدی
شرکت تولیدی برق ابزار وحدت
آریا بستا صنعت
سیم و کابل ولیعصر ایوانکی
شرکت کابل آنتن سمنان
شرکت صنایع سیم و کابل سامان
شرکت مجتمع کابل و صنایع مهک
آبنوس شیمی سپهر
واحد تولیدی صنعتی
شرکت ساختمانی گیتی سازان جاوید
ولیدی پالستوفوم محمد ساده
هنرچوب ارژن
پارس پلیمر امیرکبیر
پارس صنعت رسانا
توره شیمی پارس
امکانات شهرک صنعتی ایوانکی
شهرک صنعتی ایوانکی از امکانات مختلف و مفید برای کسب و کارهای صنعتی برخوردار است که در این بخش از مقاله برخی از این امکانات را معرفی خواهیم کرد :
امکانات حمل و نقل : شهرک صنعتی ایوانکی با داشتن موقعیت جغرافیایی مناسب، از سیستم حمل و نقل عالی شامل مسیرهای اتوبانی، فرودگاه و راه آهن بهره مند است.
امکانات خدماتی : این شهرک از خدمات مختلفی مانند ادارات دولتی، پست، بانک، رستوران و پارکینگ و… برخوردار است.
امکانات فناوری : این شهرک در زمینه تکنولوژی دارای فناوری هایی مانند اینترنت، سیستم های اطلاعاتی ، سیستم های مخابراتی و زیر ساخت های ارتباطی است.
امکانات تفریحی : این شهرک با برخورداری از فضای سبز و پارک ها، یک فضای مناسب جهت استراحت را برای کارکنان شرکت ها فراهم کرده است.
کاربری های مجاز شهرک ایوانکی
شیمیایی
دارویی
داروسازی
بهداشتی
فلزی
غذایی
خرید زمین در شهرک ایوانکی

قیمت زمین در شهرک ایوانکی با توجه به اندازه زمین و موقعیت آن متفاوت است، اما به طور حدودی برای خرید زمین در این شهرک باید حداقل ۱ میلیارد تومان در نظر گرفته شود. قیمت زمین در این شهرک به عوامل دیگری مانند مساحت زمین، نوع فعالیت آن، موقعیت زمین و امکانات موجود در آن متفاوت است. اگر به دنبال خرید زمین در شهرک صنعتی ایوانکی هستید، با سپردن سفارش خود به وب سایت معاملات املاک صنعتی سوله، از مزایای یک معامله غیر حضوری، آسان و سریع بهره مند شوید.
بهترین معاملات املاک صنعتی با آژانس املاک صنعتی سوله
گروه املاک صنعتی سوله با برخورداری از سالها تجربه، دارای متخصصان مجرب و کارآزموده در حیطه معاملات املاک صنعتی است و قادر است با ارائه بهترین خدمات، معامله ای مطمئن و سودآور را برای شما رقم بزند. آژانس صنعتی سوله کلیه معاملات نظیر خرید، فروش، اجاره و رهن انواع کارخانه ها، کارگاه ها، سالن های تولید و انبارها را به بهترین شکل ممکن انجام می‎دهد و با برخورداری از اطلاعات کافی و دقیق، شما را در انجام معاملات همراهی می‎نماید.
وب سایت آژانس صنعتی سوله همواره آماده ارائه خدمات در زمینه فروش، خرید، اجاره و رهن هر نوع کارگاه، زمین کارگاهی، انبار و یا سوله است. شما مخاطب عزیز می‎توانید با بازدید از وب سایت گروه صنعتی سوله، اطلاعات املاک خود را با ما و سایر مشتریان به اشتراک بگذارید و از ویژگی های دیگر املاک نیز اطلاعات به دست آورید. گروه صنعتی سوله با تکیه بر اصل مشتری مداری، آماده پاسخگویی به مخاطبان خود است. سفارشات و معاملات املاک صنعتی خود را در تهران به ما بسپارید تا یک معامله مطمئن و ایده آل را تجربه کنید.
اگر شما هم قصد خرید، فروش، رهن یا اجاره واحدهای صنعتی در شهرک صنعتی ایوانکی را دارید، با گروه املاک صنعتی سوله تماس بگیرید و با بهره مندی از بهترین خدمات، بهترین معامله را تجربه کنید. گروه صنعتی سوله مفتخر است در تمامی مراحل انجام معامله در کنار شما باشد و با ارائه عالی ترین خدمات، یک معامله مطمئن و بدون دردسر را برای شما به ارمغان بیاورد. شرکت سوله برای سرمایه گذارانی که قصد راه اندازی کسب و کار در این شهرک را دارند یا می‎خواهند کسب و کار خود را توسعه دهند، خدمات بی نظیری را ارائه می‎کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با گروه صنعتی سوله تماس بگیرید و از مشاوره های کارشناسان ما بهره مند شوید.

این شهرک به همراه شهرک های صنعتی جنت آباد ، خوارزمی و پایتخت جزو شهرک های مربوط به شعبه ی سوم گروه املاک صنعتی سوله می باشد مرجع خرید و فروش کارخانه در شرق تهران که برای کسب اطلاعات بیشتر برای خرید یا فروش و اجاره این املاک می توانید به کارشناس زبده و حرفه ای سوله تماس گرفته و از آخرین وضعیت موارد آگاه شوید . شماره مستقیم کسب اطلاعات ۰۹۱۲۳۰۵۴۷۹۷ – ۰۲۳۳۴۵۸۴۱۶۳ می باشد

۳/۵ - (۴ امتیاز)

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه